2016. július 8., péntek

Játék

Nos, az a helyzet, hogy nem igazán volt ihletem az utóbbi időben. Minimális szinten alkottam, épp csak hogy meg ne haljak a hiányától :D és hogy a PL-lel le ne maradjak behozhatatlanul.
Hónapokig vártam az ihlet és a motiváció visszatérését, és az a jó hír, hogy nem vártam hiába. :) Az elmúlt másfél hétben 9 oldalt készítettem, plusz egy art journal oldalt.

Megmutatom majd szép sorban mindet. :)

Kezdjük az art journal oldallal, ami újra meghozta a kedvem az alkotáshoz. Egy kis önfeledt játék volt, felszabadult, vidám pacsmagolás. :) Dorcikám rengeteget rajzol, és a legtöbb rajzát az asztalomra rakja, tudja hogy megőrzöm őket. Amik kisebbek, vagy különösen kedvesek nekem, azokat félre szoktam rakni, jó lesz a PL-be, vagy valamire. Megláttam a kallódó kis rajzokat, és gondoltam azokkal készítek alapot az art journal oldalamhoz.
A cím ezután már egyszerűen adta magát :)











Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése